Čtyři kruhy a tři pruhy: adidas se stává oficiálním partnerem budoucího týmu Audi ve Formuli 1
Budoucí tým značky Audi ve Formuli 1 a adidas oznamují víceleté partnerství, na jehož základě se německý výrobce sportovních potřeb stane oficiálním dodavatelem oděvů pro členy týmu („Official Apparel Partner“).
- Víceleté partnerství znamená, že adidas bude oficiálním partnerem pro oděvy týmu Audi ve Formuli 1
- Společný vývoj výkonově orientovaného vybavení pro tým
- Plánovaný globální start kolekce adidas x Audi F1 v únoru 2026
Budoucí tým značky Audi ve Formuli 1 a adidas oznamují víceleté partnerství, na jehož základě se německý výrobce sportovních potřeb stane oficiálním dodavatelem oděvů pro členy týmu („Official Apparel Partner“). Před zahájením sezony 2026 bude představena kolekce, jež bude kombinovat stylově vytříbený design, který ohromí čistotou a precizností, se špičkovou technologií.
V rámci partnerství bude adidas s budoucím týmem Audi F1 úzce spolupracovat na vývoji rozsáhlé kolekce výkonného vybavení – na míru střiženého specifickým požadavkům – pro jezdce, mechaniky, inženýry a další členy týmu na závodním okruhu. Společným cílem jsou funkční produkty, které budou tým nejlepším možným způsobem podporovat při každodenní práci a odvádění nejvyšších výkonů. Ve sportovní disciplíně, která žije z nepřetržitého pokroku, přinese tato kolekce navíc také nové impulzy kultuře motoristického sportu – formované nejmodernější technologií značky adidas a svěžím, inovativním přístupem k zázemí závodního týmu na závodním okruhu i mimo něj. Vzhledem k tomu, že středobodem tohoto partnerství budou fanoušci, využijí adidas a budoucí tým Audi F1 jejich nadšení pro motoristický sport od začátku jako hlavní motiv společné spolupráce, která bude dalece přesahovat pouhý vývoj oděvů. Obě značky spojené kulturou vášně pro sport, inovace a emocionální design uvedou již před prvním závodem na globální trh exkluzivní produktovou řadu oděvů, obuvi a doplňků. Fanoušci tak budou mít s dostatečným předstihem možnost prezentovat svou sounáležitost s týmem.
Gernot Döllner, předseda představenstva společnosti AUDI AG a předseda správní rady společnosti Sauber Motorsport AG, k tomu říká: „adidas a Audi spojuje desítky let dlouhá spolupráce ve vrcholovém sportu, jejímž základem jsou společné hodnoty a ambice vyvolávat sportovními výkony nadšení. Naše partnerství ve Formuli 1 dalece přesahuje usilování o inovace a nejvyšší výkony: Kombinuje silné stránky a vize dvou progresivních značek.“ Připravovaná kolekce adidas bude podle jeho slov charakterizována čistotou a precizností – stejně jako nová filozofie designu značky Audi. „Skutečnost, že vstup naší značky do královské disciplíny motoristického sportu budeme utvářet společně se značkou adidas, umocňuje velkou důvěru a respekt, na nichž je postavena naše spolupráce.“
Bjørn Gulden, předseda představenstva společnosti adidas, poznamenal: „Jsme velmi hrdí na partnerství s budoucím týmem Audi F1 a na to, že můžeme podporovat značku Audi při jejím debutu v nejvyšší kategorii tohoto sportu. Společným vstupem ikonických čtyř kruhů a našich tří pruhů do zázemí týmů Formule 1 na závodních okruzích v sezoně 2026 začíná nová, napínavá kapitola motoristického sportu. V rámci naší nepřetržité účasti ve Formuli 1 umocňuje toto partnerství naše zaměření na spolupráci se značkami, které sdílejí naše hodnoty a naše inovativní směřování – na závodním okruhu i mimo něj. Už se nemůžeme dočkat, až odhalíme všechny naše plány, s nimiž bychom rád pomáhali jezdcům a týmu k úspěchům a vyvolávali nadšení u nové generace fanoušků motoristického sportu!“
Jonathan Wheatly, vedoucí budoucího týmu Audi F1, dodává: „Toto partnerství spojuje na globální scéně dvě ikonické značky – čtyři kruhy a tři pruhy – a představuje další významný krok na naší cestě k debutu ve Formuli 1. Se značkou adidas budeme mít pro náš tým technické sportovní vybavení nejvyšší úrovně, které podává výkony tam, kde je to nejvíce zapotřebí. Nad rámec motoristického sportu sdílíme ambici zanechávat zřetelnou stopu i mimo závodní okruhy prostřednictvím inovací, stylu a neúnavného usilování o dokonalost. Společně budeme organizovat odvážné akce na propagaci našich značek a vytvářet průkopnické zážitky.“
Kontakt pro média
Jiří Rozkošný
Porsche Česká republika s.r.o. | Radlická 740/113d | 158 00 Praha 5 | Česká republika
Telefon: +420 251 033 955 | jiri.rozkosny@porsche.co.cz
www.audi.cz | www.porsche.co.cz