Porsche Česká republika

Parameter - 6220

CUPRA upevňuje své spojení s padelem a chce být hnací sílou dalšího růstu tohoto sportu

Značka CUPRA vstoupila na padelová hřiště v roce 2019 na křídlech své vášnivé podpory projektů a partnerů sdílejících s ní stejnou ambici vyzývat status quo. 

CUPRA podporuje padel od roku 2019 na základě společné ambice zpochybňovat status quo a této nejrychleji rostoucí sportovní disciplíně v Evropě pomáhá v dalším rozvoji
CUPRA prodlužuje oficiální sponzorství Mezinárodní padelové federace (FIP) a zůstává titulárním partnerem turnajů CUPRA FIP Tour i partnerem České padelové federace
CUPRA se také stává součástí hlavního oficiálního profesionálního padelového okruhu Premier Padel, který od 22. dubna oslavuje svůj první evropský turnaj roku v Bruselu
CUPRA zachovává svůj Padelový kmen CUPRA, jehož soupiska zahrnuje jedny z největších mladých padelových hvězd a jako nové ambasadory značky prezentuje Beu Gonzálezovou a Moma Gonzáleze

Praha, 22-04-2024 – Značka CUPRA vstoupila na padelová hřiště v roce 2019 na křídlech své vášnivé podpory projektů a partnerů sdílejících s ní stejnou ambici vyzývat status quo. CUPRA do té doby upevňuje své spojení s nejrychleji rostoucím sportem na evropském kontinentu a přebírá roli hnací síly rozvoje světa padelu.
 
Pokračující spolupráce s padelem stojí na třech pilířích: Prvním z nich je rozšířený Padelový kmen CUPRA, skupina talentovaných mladých idolů pro novou éru, kteří sdílejí ambici značky vydávat ze sebe maximum a vítězit. Druhým pilířem je prodloužení sponzorských smluv mezi Mezinárodní padelovou federací (FIP) a značkou CUPRA. A třetím pilířem je rozvíjení nového partnerství s hlavním oficiálním profesionálním padelovým okruhem Premier Padel, který uspořádá svůj první evropský turnaj v Bruselu ve dnech 22. až 28. dubna za hrdé přítomnosti značky CUPRA.
 
„CUPRA sdílí s padelem hodnoty a aspirace reprezentované jejím soutěživým a vyzývavým duchem a stejně jako padel se snaží spojovat lidi prostřednictvím vášně, inovací, sportovních výkonů a emocí,“ řekl Ignasi Prieto, ředitel odpovědný za značku CUPRA. „Od začátku se zaměřujeme na padel a nikdy jsme nepřestali věřit v jeho potenciál. A současný úspěch padelu na celém světě nám dává za pravdu. CUPRA bude i nadále podporovat padel s ambicí udělat z něj olympijskou disciplínu.“
 
V uplynulých letech razantně rostoucí obliba a vliv padelu připomíná úspěšný vývoj značky CUPRA. Padel tak z hlediska zájmu v Evropě předstihl všechny sporty a ve Španělsku se stal druhým nejhranějším sportem. Ve více než 110 zemích je registrováno 25 milionů hráčů, kteří mají na celém světě k dispozici více než 50 000 padelových dvorců. CUPRA je v současnosti vedoucí značkou na mezinárodní padelové scéně. S největšími globálními turnaji a nejlepšími hráči vytváří synergie, ale současně tomuto sportu pomáhá i v jeho základech podporováním místních klubů a turnajů na celém světě.
 
Cíl značky je jasný – pohánět mezinárodní rozvoj padelu. CUPRA aktivně přispívá k utváření budoucnosti tohoto sportu s cílem vytvořit z padelu olympijskou disciplínu. CUPRA je partnerem Mezinárodní padelové federace (FIP) a sponzorem aktuálně hlavního oficiálního profesionálního padelového okruhu Premiere Padel. Značka navíc udržuje svůj Padelový kmen, který zahrnuje jedny z nejlepších mladých padelových hvězd na světě a také nové ambasadory značky, Beu Gonzálezovou a Moma Gonzáleze.
 
Průkopník padelové revoluce
CUPRA vstoupila do světa padelu v roce 2019, kdy se stala prémiovým sponzorem všech oficiálních turnajů World Padel Tour (WPT). Východiskem pro zaměření značky CUPRA na tento sport však byly od začátku dvorce. CUPRA totiž navazovala partnerství s kluby, sponzorovala místní a amatérské turnaje a podporovala mladé talentované hráče. V padelové strategii značky CUPRA je prioritou pomáhat rozvoji a růstu tohoto sportu zdola. CUPRA tedy klade velký důraz na budování solidní hráčské základny na mezinárodní úrovni.
 
Více než 20 zastoupení značky CUPRA v Evropě a ostatních částech světa proto v uplynulých 5 letech organizovalo turnaje, spolupracovalo s federacemi a vytvářelo oficiální padelové týmy. V letošním roce značka sponzoruje více než 20 mezinárodních a 130 místních turnajů ve 14 zemích, spolupracuje s 11 národními federacemi a 140 kluby a rozšiřuje Padelový kmen CUPRA.
 
„CUPRA a padel patří k sobě samozřejmě i v České republice. České zastoupení značky CUPRA je hlavním partnerem České padelové federace od roku 2022. Skvělou ukázkou naší úspěšné spolupráce je například loňský týden padelu v centru Prahy, jímž jsme tuto dynamickou sportovní disciplínu představili široké veřejnosti,“ říká Aleš Novák, ředitel značek SEAT a CUPRA pro Českou republiku. CUPRA se stala reklamním partnerem českého reprezentačního týmu mužů a týmu žen na mistrovství Evropy v padelu ve španělském Bilbau již v roce 2021 a v závěru následujícího roku definitivně spojila své síly s Českou padelovou federací jako její hlavní partner. CUPRA je v České republice také generálním partnerem seriálu oficiálních soutěžních padelových turnajů CUPRA CZECH PADEL TOUR, na jejímž konci čeká nejlepší české padelisty MASTERS, neboli mistrovství České republiky.
 
Padelový kmen CUPRA je skupinou výjimečných sportovců, kteří hrají klíčovou roli v upevňování a rozvíjení spojení mezi značkou CUPRA a padelem. Tento tým se s nadšením snaží zpochybňovat status quo a společnými impulzy se značkou CUPRA posouvat padel na novou úroveň. Mezi jeho členy patří nejlepší mladí talentovaní hráči na okruhu, kteří reprezentují rebelského a nekonvenčního ducha značky a kteří jsou připraveni stát se novými idoly pro novou éru.
 
Značka CUPRA oznámila, že se jejími nejnovějšími ambasadory stali Bea Gonzálezová, která je na 4. místě v žebříčku FIP a hraje společně s Delfinou Breaovou, a Jerónimo „Momo“ González, který si v žebříčku FIP drží 9. pozici. Tato dvojice je novým přírůstkem v kmeni tvořeném 10 ambasadory. Mezi ně patří takové padelové hvězdy, jakými jsou Paula Josemaríová a Ari Sánchezová, nejlepší hráčky na světě, a Alejandro Galán, který je v současnosti členem Top 5 globálního žebříčku a tento tým vedl v uplynulých letech. Galán je v současnosti také partnerem dalšího reprezentanta značky CUPRA, Fedeho Chingotta, jenž společně se Sofíou Araújovou, Juanem Tellem a Javim Garridem završuje rozmanitou soupisku talentovaného týmu, jehož členové ztělesňují impulz nové generace lidí, kteří jdou za svým snem.
 
Posilování padelové komunity
Značka CUPRA spojila v nedávném průkopnickém kroku v souvislosti s účastí na turnaji Hexagon Cup své síly s padelovým týmem RL9, jehož lídrem je respektovaný fotbalista týmu FC Barcelona Robert Lewandowski. Revoluční turnaj Hexagon Cup organizovaný tvůrci Formule E zavedl jedinečné složení týmů pod vedením sportovních ikon a celebrit, jakými jsou Rafa Nadal nebo Eva Longoria. Tato spolupráce oznámená v centru CASA SEAT za přítomnosti všech hráčů značí novou kapitolu působení značky CUPRA v rozvíjejícím se světě padelu.
 
Nadšení značky CUPRA pro padel přesahuje hranice partnerství a spolupráce. Představení padelové rakety CUPRA Wilson LT, třetího produktu zrozeného z aliance značek CUPRA a Wilson, reprezentuje ambici značky posilovat nekonvenční vyzývatele ve světě sportu. Tato raketa s inovativním designem inspirovaným rebelským duchem studie CUPRA UrbanRebel Racing Concept byla navržena pro novou generaci hráčů, která chce na dvorcích podávat bezkonkurenční výkony.
 
Padelová strategie značky CUPRA je projevem jejího úsilí inspirovat, inovovat a pozvedávat tento sport na vyšší úrovně a přispívá k razantnímu růstu padelu na mezinárodní scéně. CUPRA svými cennými partnerstvími a svou aktivní účastí na vývoji inovativních produktů již zanechala ve světě padelu nesmazatelnou stopu. Značka s nekonvenčním přístupem bude i nadále podporovat padel, protože se po letech spolupráce již stala nedílnou součástí tohoto sportu: CUPRA je PADEL, PADEL je CUPRA.