Porsche Česká republika

Parameter - 5710

Porsche Česká republika zvyšuje spokojenost a loajalitu zákazníků i díky portálu CarAdvisor

Porsche Česká republika, největší importér nových osobních a užitkových vozidel do České republiky, rozšiřuje záběr svého portálu CarAdvisor. 

 

Nová platforma Car-Advisor.cz zjišťuje spokojenost zákazníků se službami autorizovaných partnerů a umožňuje rychlou nápravu případných nedostatků
Ze služby benefitují zákazníci i autorizovaní prodejci a servisy
Po značkách Volkswagen, Audi, SEAT a Volkswagen Užitkové vozy se letos do projektu zapojí také partneři Das WeltAuto a CUPRA.

 

Praha, 3. května 2021 – Porsche Česká republika, největší importér nových osobních a užitkových vozidel do České republiky, rozšiřuje záběr svého portálu CarAdvisor. Po pilotním provozu, kdy byly zapojeny autorizované autosalony a servisy značek Volkswagen, Audi, SEAT a Volkswagen Užitkové vozy se v průběhu letošního roku do projektu zapojí také autorizovaní partneři programu prodeje kvalitních a ověřených ojetých vozů Das WeltAuto a současně i autorizované autosalony a servisy značky CUPRA.

 

„V Porsche Česká republika se systematicky zaměřujeme na maximální spokojenost zákazníků, která je důležitým faktorem pro zachování jejich loajality,“ říká Franz Pommer, jednatel společnosti. „Přestože naše pravidelné průzkumy spokojenosti přinášejí pozitivní výsledky, neusínáme na vavřínech a pomocí webu CarAdvisor přinášíme nové impulsy. Naši autorizovaní prodejní a servisní partneři chtějí být zákazníkům ještě blíže a získávat od nich okamžitou zpětnou vazbu. Právě tato zpětná vazba motivuje pracovníky naší autorizované sítě k těm nejlepším možným výkonům.“

 

V roce 2020 spuštěný portál CarAdvisor (www.car-advisor.cz) slouží zákazníkům i autorizovaným prodejcům a servisům. Na jedné straně dealerům poskytuje nezávislé hodnocení jejich služeb z pohledu zákazníků, na straně druhé pomáhá zákazníkům vybrat si v blízkosti svého bydliště partnera s nejlepším hodnocením a reputací. Za šest měsíců loňského roku zákazníci odeslali
1 083 hodnocení v oblasti prodeje a 9 781 hodnocení v oblasti servisních služeb. U prodejců se průměr obdržených hvězdiček pohyboval v rozmezí od 4,90 do 4,96, u servisů to bylo 4,74 až 4,78 z maximálních pěti.

 

Uživatelé mohou vkládat svá hodnocení jako ověření nebo neověření zákazníci. Ověřený zákazník obdrží několik dní po koupi nového vozu nebo po využití servisních služeb e-mail s dotazníkem, který zahrnuje i možnost vložení slovního komentáře a hodnocení na škále od jedné do pěti hvězdiček. Klient si může zvolit, zda jeho odpovědi a komentáře mají být zveřejněny na internetu, či nikoli a zároveň má zákazník samozřejmě možnost vyhodnotit dotazník i zcela anonymně. Pokud si zvolí první možnost, objeví se jeho příspěvek jako „Ověřené hodnocení“ okamžitě na webu CarAdvisor a současně se toto hodnocení promítne do celkového hodnocení daného partnera na webových stránkách příslušné značky. Na případné negativní zkušenosti je autorizovaný partner zvlášť upozorněn, aby mohl rychle zareagovat a nabídnout optimální řešení, které zajistí spokojenost a upevní loajalitu zákazníka. Ostatní, tzv. neověření zákazníci, mohou prodejci nebo servisu také poskytnout zpětnou vazbu na portálu CarAdvisor a to po dokončení registrace na portálu carLOG (zákaznický portál pro současné či potencionální nové zákazníky značek Porsche Česká republika).

 

Portál CarAdvisor je k dispozici na www.car-advisor.cz.