Porsche Česká republika

Parameter - 5674

Volkswagen čeká nový přírůstek do rodiny: Taigo je na cestě!

Nový Volkswagen Taigo

Volkswagen nabízí první pohled na nové sportovní SUV ve stylu kupé, které bude uvedeno na trh na konci letošního roku

> Taigo rozšíří produktovou řadu SUV značky Volkswagen v segmentu malých vozů o sportovní crossover

> Nový model se může pochlubit charismatickým designem, moderním konceptem ovládání a velkým počtem asistenčních systémů

 
 

 ???????
 

Praha – Nové Taigo se už nemůže dočkat! Volkswagen odhalil název připravovaného crossoveru před jeho oficiální evropskou premiérou. Taigo rozšíří nabídku SUV značky Volkswagen v segmentu malých vozů. Již na první pohled zanechá skvělý dojem dynamickým a emocionálním designem. Nový model nabídne také velký počet asistenčních systémů a nejmodernější konektivitu.

Pro zákazníky, kteří hledají vůz kategorie CUV (Crossover Utility Vehicle) kombinující zvýšenou polohu sedadel a sportovní siluetu ve stylu kupé, je čekání již u konce. Nový model Taigo1 bude uveden na trh s hospodárnými motory TSI, světlomety LED v sériové výbavě, moderním konceptem ovládání, zcela digitálním panelem přístrojů a velkým počtem asistenčních systémů.

Taigo vychází z úspěšného brazilského modelu Nivus a pro evropský trh se bude vyrábět ve španělském závodě Pamplona. Nové CUV se představí v létě a jeho uvedení na trh bude následovat na konci roku 2021.

1Vozidlo je koncepčním vozem v téměř sériové podobě a v Evropě se dosud neprodává.



 

 

 
 

Informace o značce Volkswagen:
Značka Volkswagen osobní vozy působí na více než 150 trzích po celém světě a vyrábí vozidla ve více než 50 závodech ve 14 zemích.  V roce 2019 vyrobil Volkswagen 6,28 milionu vozidel, mezi něž patří bestsellery, jako jsou Golf, Tiguan, Jetta nebo Passat. V současnosti pracuje pro značku Volkswagen 195 878 lidí na celém světě. K tomu je nutné připočítat více než 10 000 prodejců s 86 000 zaměstnanci. Volkswagen důsledně urychluje vývoj konstrukce automobilu. Elektrická mobilita, chytrá mobilita a digitální transformace značky jsou strategickými klíčovými tématy budoucnosti.