Porsche Česká republika

Parameter - 5359

Nový Volkswagen e-up! lze již objednávat, prvních 50 vozů v nabídce za speciálních finančních podmín

Volkswagen zahájil předprodej rozsáhle modernizovaného elektromobilu e-up! Zákazníci nyní mohou u českých autorizovaných prodejců značky Volkswagen objednávat limitovanou edici prvních 50 vozů e-up! s atraktivní výbavou. 

Modernizovaný e-up! s dojezdem až 260 km lze již objednávat
Limitovaná edice prvních 50 vozů e-up! je k dispozici za 449 000 Kč včetně DPH
Svěží design, atraktivní výbava a nová nabídka paketů

 

Kontakt pro novináře

Volkswagen osobní vozy

David Valenta

Public Relations 
Telefon:  +420 251 033 806
david.valenta@porsche.co.cz

 

 

 

 

 

 

    

 

Více informací na

volkswagen-newsroom.com

 

Praha – Volkswagen zahájil předprodej rozsáhle modernizovaného elektromobilu e-up! Zákazníci nyní mohou u českých autorizovaných prodejců značky Volkswagen objednávat limitovanou edici prvních 50 vozů e-up! s atraktivní výbavou. Její cena začíná již od 449 000 Kč včetně DPH. Nový e-up! je tak dalším významným krokem k cenově dostupné mobilitě s nulovými lokálními emisemi.

 

Nový Volkswagen e-up! přichází na český trh s modernizovaným designem a technikou

„Modernizovaný Volkswagen e-up! byl představen ve světové premiéře na IAA ve Frankfurtu a nyní jsme zahájili jeho předprodej exkluzivní edicí za velmi výhodných podmínek,“ říká Jiří Štoček, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika. „Rozšíření elektromobility je podmíněno cenovou dostupností a Volkswagen jde v tomto ohledu příkladem novým modelem e-up!, který lze nyní objednávat za mimořádně atraktivních 449 000 Kč včetně DPH.“

 

Nový Volkswagen e-up! je ideálním vozidlem pro cestování po městě a každodenní dojíždění. Využitelná kapacita akumulátorů vzrostla z 16,4 kWh na 32,3 kWh. Díky tomu se dojezd na jedno nabití v praktickém provozu při předpokládané spotřebě elektrické energie 12,7 kWh/100 km prodloužil až na 260 km.

 

Volkswagen se v rámci modernizace svého nejmenšího modelu zaměřil také na nabíjení. Nový e-up! je možné nabíjet výkonem až 40 kW při využití stejnosměrného proudu. V tomto případě se akumulátory nabijí na 80 procent své kapacity za pouhých 60 minut. Aplikace „maps + more“ umožňuje uživatelům ovládat nabíjecí proces z chytrého telefonu, od spuštění nabíjení přes jeho ukončení či přerušení až po naprogramování časovače. Stejným způsobem lze používat také nezávislou klimatizaci.

 

Trvale udržitelná mobilita v podání značky Volkswagen je zdrojem maximálního potěšení z jízdy. Městský elektromobil těží z výhody nízkého těžiště, vyplývajícího z uložení sady akumulátorů pod podlahou. Již v okamžiku rozjezdu poskytuje elektromotor o výkonu 61 kW maximální točivý moment, což umožňuje specialistovi do města zrychlit z klidu na 100 km/h za 11,9 sekundy. Nejvyšší rychlost je 130 km/h.

 

Výhradně čtyřdveřový Volkswagen e-up! disponuje v aktuální limitované edici rozsáhlou sériovou výbavou, která zahrnuje mimo jiné 14“ kola, tříramenný volant obšitý kůží, automatickou klimatizaci Climatronic, audiosystém „composition phone“, systém „maps + more“ s držákem, připojením a multifunkční aplikací pro chytrý telefon, vyhřívání předních sedadel a skla čelního okna, elektricky nastavitelná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, zadní kameru, tempomat, senzor deště, palubní počítač, světlomety LED pro denní svícení, variabilní podlahu zavazadlového prostoru a nabíjecí kabely. Volkswagen poskytuje na akumulátory záruku po dobu 8 let, resp. do ujetí 160 000 km.

 

 

 

 

 

Informace o značce Volkswagen:

Značka Volkswagen osobní vozy působí na více než 150 trzích po celém světě a vyrábí vozidla ve více než 50 závodech ve 14 zemích.  V roce 2018 vyrobil Volkswagen 6,24 milionu vozidel, mezi něž patří bestsellery, jako jsou Golf, Tiguan, Jetta nebo Passat. V současnosti pracuje pro značku Volkswagen 195 878 lidí na celém světě. K tomu je nutné připočítat více než 10 000 prodejců s 86 000 zaměstnanci. Volkswagen důsledně urychluje vývoj konstrukce automobilu. Elektrická mobilita, chytrá mobilita a digitální transformace značky jsou strategickými klíčovými tématy budoucnosti.