Porsche Česká republika

Parameter - 1503

David Eliáš je novou posilou týmu Audi

David Eliáš se vrací do divize Audi jako koordinátor produktového marketingu a dispozic.

Divize Audi společnosti Porsche Česká republika přijala do svého týmu novou posilu. David Eliáš nastoupí na pozici koordinátora produktového marketingu a dispozic. David Eliáš využije na nové pozici své dlouholeté zkušenosti z působení ve službách společnosti Porsche Česká republika, v níž naposledy vykonával práci koordinátora rozvoje dealerské sítě.

 

„Máme radost, že náš tým od srpna posílí na pozici koordinátora produktového marketingu a dispozic David Eliáš, který se po úspěšném působení v roli specialisty rozvoje dealerské sítě pro všechny značky Porsche ČR vrací opět do divize Audi, kde již dříve několik let působil,“ říká Tomáš Velek, ředitel divize Audi společnosti Porsche Česká republika. „Jsem přesvědčen, že Davidův příchod bude pro náš tým velkým přínosem a přeji mu hodně pracovních úspěchů.“

 

David Eliáš převezme v divizi Audi roli koordinátora produktového marketingu a dispozic, v níž využije své dlouholeté zkušenosti z práce na různých pozicích u importéra vozidel značek Volkswagen, SEAT a Audi do České republiky. Jeho výhodou je důkladná znalost dealerské sítě značky Audi, se kterou již spolupracoval více než 7 let.

 

„Audi je pro mě srdeční záležitostí a těším se na nové výzvy, které před námi stojí,“ říká David Eliáš, který ve svém volném čase posiluje svou vytrvalost a cílevědomost běháním maratonů, provozováním triatlonu a jízdou na silničním kole, na němž si užívá rychlost stejně jako za volantem vozů Audi.

 

David Eliáš získal titul diplomovaný ekonom v oboru marketing a firemní management na Vyšší komerční akademii, C.S.I. Od roku 1999 do roku 2005 působil ve společnosti Import Volkswagen Group (dnes Porsche ČR) jako vedoucí projektu prodeje ojetých vozů „Auto-Plus“ (Das WeltAuto) pro obchodní síť značek Volkswagen, Audi a SEAT. V následujících šesti letech měl jako oblastní vedoucí prodeje značky Audi na starosti koordinaci části dealerské sítě Audi v České republice a od ledna 2011 do března 2012 byl vedoucím prodeje Audi. Do června 2016 pak zastával ve společnosti Porsche Česká republika funkci koordinátora rozvoje prodejní sítě.

 

– Konec –

 

 

Skupina Audi, se značkami Audi, Ducati a Lamborghini, je jedním z nejúspěšnějších výrobců automobilů a motocyklů v prémiovém segmentu. Společnost působí globálně na více než 100 trzích a má 16 výrobních závodů ve dvanácti zemích. V druhé polovině roku 2016 zahájí Audi výrobu modelu Q5 v San José Chiapa (Mexiko). Mezi plně vlastněné dceřiné společnosti AUDI AG patří quattro GmbH (Neckarsulm), Automobili Lamborghini S.p.A. (Sant’Agata Bolognese, Itálie) a výrobce sportovních motocyklů Ducati Motor Holding S.p.A. (Boloňa, Itálie).

Skupina Audi dodala zákazníkům v roce 2015 přibližně 1,8 milionu vozidel značky Audi, 3245 sportovních vozů značky Lamborghini a 54 800 motocyklů značky Ducati. V roce 2015 zaznamenala společnost AUDI AG příjmy ve výši 58,4 miliardy € a provozní zisk 4,8 miliardy €. Společnost má na celém světě v současnosti 85 000 zaměstnanců, z toho zhruba 60 000 v Německu. Audi se zaměřuje na nové produkty a trvale udržitelné technologie pro budoucnost mobility.

V roce 2015 bylo v České republice registrováno 5019 nových vozů Audi – o více než 27 procenta více než v roce 2014. Značka Audi tak poprvé v historii překonala na českém trhu hranici 5000 registrovaných nových vozů. Audi nabízí všechny své modely od 1. dubna s prodlouženou zárukou na 4 roky, resp. 120 000 km bez zvýšení ceny.