Porsche Česká republika

Parameter - 5427

Crossmediální kampaň Das WeltAuto obdržela Zlatou pecku

  • Značka Das WeltAuto zaujala svou první crossmediální kampaní s hashtagovou injektáží
  • Prestižní ocenění Zlatá pecka v kategorii „product placement“
  • Kampaň, v níž vystupuje mimo jiné Bára Poláková s vozem Volkswagen Tiguan Allspace, potrvá do léta 2020

 

Praha, 20. února 2020 – Das WeltAuto, program pro prodej prověřených ojetých vozů koncernu Volkswagen, zaujal svou nevšední reklamní kampaní odbornou porotu prestižní soutěže Zlatá pecka, která každoročně oceňuje nejlepší projekty v oblasti kreativní reklamy. První crossmediální kampani s hashtagovou injektáží bylo uděleno ocenění Zlatá pecka 12. února na galavečeru v klubu Lávka, kde se vyhlašovaly výsledky jubilejního 25. ročníku soutěže.

 

„Das WeltAuto se snaží být svým pojetím prodeje ojetých vozů symbolem kvality a důvěry. Zároveň usilujeme o inovaci ve sféře marketingu, reklamy a komunikace,“ říká Martin Březina, vedoucí divize Das WeltAuto společnosti Porsche Česká republika. „I proto jsme loni spustili nevšední komunikační kampaň, která nalézá skvělou odezvu nejen u široké veřejnosti, ale také v odborných reklamních kruzích. Ocenění Zlatá pecka si velmi vážíme a všem zúčastněným stranám děkujeme za maximální nasazení při přípravě a realizaci celého projektu.“

 

Zlatá pecka je prestižní soutěží kreativity v reklamě, kterou již 25 let pořádá Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace. Nejlepší reklamní tvorba uplynulého roku je oceňována odbornou porotou, tvořenou předními osobnostmi ze všech uměleckých profesí, které se na vzniku reklamy podílejí.

 

Do soutěže Zlatá pecka za rok 2019 se přihlásilo celkem 81 soutěžních prací. Kampaň Das WeltAuto byla odbornou porotou vybrána do užšího výběru mezi 32 nejlepších a následně se dostala i mezi dvacítku nejlepších, jimž bylo uděleno ocenění Zlatá Pecka 2019. Porotci ocenili u kampaně Das WeltAuto nestandardní komerční komunikaci, která využívá audiovizuální média.

 

První crossmediální kampaň s hashtagovou injektáží zahrnuje tiskové zprávy, reportáže, hashtagové injektáže, při nichž Das WeltAuto vystupuje jako sponzor pořadů s hashtagem #menimauto, sociální média (například profily Das WeltAuto nebo Barbory Polákové na Facebooku či Instagramu), příspěvky, prezentace a reklamy na internetu, turné Báry Polákové Poď si Tour 2019 a branding. Hlavní tváří reklamní kampaně Das WeltAuto, která poběží až do léta 2020, je Bára Poláková, která jezdí s vozem Volkswagen Tiguan Allspace ze sítě Das WeltAuto.

 

Reklamní kampaň Das WeltAuto připravila mediální agentura PHD/FUSE ve spolupráci s FTV Prima a Mediaclubem, který byl zároveň i přihlašovatelem ceny do soutěže: http://zlatapecka.cz/detail/8406-das-weltauto.

 

 

 

Das WeltAuto je celosvětovým programem prodeje ojetých vozů značek Volkswagen osobní vozy, SEAT, Volkswagen Užitkové vozy a ŠKODA s centrální podporou ze strany koncernu Volkswagen. Na českém trhu si mohou zákazníci vybírat z široké nabídky několika tisíc prověřených, kvalitních a spolehlivých ojetých vozů nejen koncernových značek. Nákup a prodej ojetého vozu v síti Das WeltAuto je přitom plně srovnatelný s nákupem nového vozu u autorizovaných prodejců díky důkladně školeným prodejcům a nadstandardním zákaznickým službám, mezi něž patří minimálně roční záruka od data prodeje (do 5 let stáří a do 150 000 ujetých kilometrů s ověřeným stavem na základě podrobné technické prohlídky).