Porsche Česká republika

Parameter - 5204

Březen byl nejlepším měsícem v historii značky SEAT

SEAT se může pochlubit dosud nevídanými výsledky. V březnu zaznamenal nejvyšší objem prodeje během jednoho měsíce ve své téměř sedmdesátileté historii. Španělský výrobce automobilů prodal 62 500 vozidel, což je o 3,5 % více než v březnu 2018 (60 400 vozů), který dosud držel rekord prodeje za jeden měsíc.

SEAT prodal v březnu 62 500 vozů a překonal rekord v počtu vozidel dodaných během jednoho měsíce
Společnost uzavřela rekordem také první čtvrtletí s více než 150 000 prodanými vozy
Historicky nejvyššího objemu prodeje dosáhly Německo, Velká Británie, Alžírsko, Rakousko a Švýcarsko
Díky modelu CUPRA Ateca vzrostly počty dodaných vozů CUPRA trojciferným tempem

 

Praha, 05/04/2019. SEAT se může pochlubit dosud nevídanými výsledky. V březnu zaznamenal nejvyšší objem prodeje během jednoho měsíce ve své téměř sedmdesátileté historii. Španělský výrobce automobilů prodal 62 500 vozidel, což je o 3,5 % více než v březnu 2018 (60 400 vozů), který dosud držel rekord prodeje za jeden měsíc.

 

Březnové výsledky přispěly k rekordním výsledkům společnosti SEAT v prvním čtvrtletí letošního roku. Globální prodeje společnosti vzrostly o 8,8 % v porovnání s prvními třemi měsíci roku 2018 na 151 400 dodaných vozidel. Tím bylo překonáno rekordní první čtvrtletí z loňského roku (139 200 vozů).

 

K výsledkům společnosti SEAT pozitivně přispěla také značka CUPRA*. V prvním čtvrtletí roku 2019 bylo prodáno 6000 vozů CUPRA, což je o 115,7 % více než ve stejném období loňského roku. Hlavní podíl na tomto nárůstu má nový model CUPRA Ateca (*poznámka: výsledky jsou zahrnuty do celkových prodejů společnosti SEAT).

 

 

Wayne Griffiths, člen představenstva společnosti SEAT, odpovědný za marketing a prodeje a předseda představenstva značky CUPRA, zdůraznil, že „široká a nová produktová řada nám umožnila pokračovat v překonávání rekordů i v prvním čtvrtletí letošního roku. Ekonomická situace se vyznačuje nejistotami a výzvami, a proto je rekord, jehož jsme dosáhli v prvním čtvrtletí, o to pozoruhodnější. Nový SEAT Tarraco přispěje k dalšímu zvyšování našich globálních prodejů, což nám dodává jistotu pro nadcházející měsíce letošního roku. Výjimečné výsledky značky CUPRA nás navíc povzbuzují k tomu, abychom pokračovali v rozšiřování její přítomnosti na trzích v Evropě a ve strategických regionech, jako je severní Afrika nebo Latinská Amerika“.

 

Hlavními motory růstu globálního prodeje vozidel SEAT v prvních třech měsících roku 2019 byly Německo a Velká Británie, společně s Alžírskem. Dvěma největšími trhy s 29 400 prodanými vozidly byly Španělsko a Německo. Meziroční nárůst byl 16,2 % v Německu a 2,9 % ve Španělsku, přestože celkový počet registrací nových automobilů ve Španělsku klesl o 7 %. SEAT byl v prvním čtvrtletí vedoucí značkou na španělském trhu, a to i v segmentu prodeje soukromým zákazníkům. Španělská společnost dosáhla historicky nejlepších výsledků v Německu a Velké Británii, kde zaznamenala meziroční nárůst 12,3 % a prodala 20 600 vozidel.

 

Za rekordem značky SEAT stojí také růst v zemích, jako je Francie (8100 vozů; + 10,5 %), Itálie (7000 vozů; + 12,3 %), Rakousko (6000 vozů; + 4,3 %), Švýcarsko (3400 vozů; + 8,8 %) a Nizozemí (3000 vozů; + 16,2 %). Španělský výrobce automobilů dosáhl historicky nejvyššího objemu prodeje v prvním čtvrtletí na dvou výše uvedených trzích, v Rakousku a Švýcarsku.

 

Také Alžírsko patří mezi země s největším nárůstem počtu dodaných vozidel SEAT v porovnání s prvním čtvrtletím roku 2018. Deset tisíc prodaných vozů (+ 38,8 %) je novým rekordem. SEAT se těší pozitivnímu vývoji rovněž v Mexiku (+ 6,2 %), které zůstává s 6400 prodanými vozidly významným trhem.