Porsche Česká republika

Parameter - 5202

Rodina ID. se rozrůstá: Studie ukazuje v Šanghaji budoucnost velkého SUV s elektrickým pohonem

Značka Volkswagen představí ve světové premiéře studii ID. ROOMZZ1) na autosalonu Auto Shanghai, který patří mezi největší automobilové veletrhy v Číně. Velmi variabilní a všestranný model je dalším členem rodiny ID. Sériová verze SUV s nulovými emisemi, jehož interiér má charakter salonku, bude uvedena na trh v roce 2021 nejprve v Číně. Autosalon v Šanghaji se uskuteční ve dnech 16. až 24. dubna 2019.

ID. ROOMZZ1) bude představen na autosalonu Auto Shanghai 2019
První ukázka, jak bude vypadat sériově vyráběná verze
Ladný design: Puristický, elegantní designérský styl SUV s nulovými emisemi dodává proporcím sílu

 

Praha, 2. dubna 2019 – Značka Volkswagen představí ve světové premiéře studii ID. ROOMZZ1) na autosalonu Auto Shanghai, který patří mezi největší automobilové veletrhy v Číně. Velmi variabilní a všestranný model je dalším členem rodiny ID. Sériová verze SUV s nulovými emisemi, jehož interiér má charakter salonku, bude uvedena na trh v roce 2021 nejprve v Číně. Autosalon v Šanghaji se uskuteční ve dnech 16. až 24. dubna 2019.

 

Rodina ID. včetně modelu ID. ROOMZZ

I šestý člen rodiny elektromobilů je zkonstruován na základě modulární platformy MEB pro vozidla s elektrickým pohonem, stejně jako již představený kompaktní ID. 1), ID. CROZZ1), ID. BUZZ1), ID. VIZZION1) a ID. BUGGY1).

 

ID. ROOMZZ1) přichází s několika inovacemi. Jak její název naznačuje, předkládá studie progresivní návrhy pro další vývoj interiéru z hlediska jeho variability, a to zejména zcela novým uspořádáním sedadel, velmi kvalitními materiály a individualizovatelným osvětlením. Ve studii ID. ROOMZZ1) dochází navíc k dalšímu propojení systémů IQ. DRIVE. Režim „ID. Pilot“ umožňuje autonomní jízdu bez aktivního přispění řidiče (úroveň 4).

 

„ID. ROOMZZ1) ukazuje, jak si představujeme budoucnost velkých SUV s elektrickým pohonem. Puristické estetické pojetí umocňuje jednoznačnou funkci, zážitky uživatelů jsou intuitivní a přirozené,“ říká Klaus Bischoff, šéfdesignér značky Volkswagen.

 

 

1) Studie