Porsche Česká republika

Parameter - 5094

Das WeltAuto dosáhlo od ledna do září více než 8% růstu prodeje

Das WeltAuto, program prodeje kvalitních a prověřených ojetých vozů s důrazem na nejvyšší úroveň zákaznických služeb, se těší stále větší přízni českých zákazníků. Velmi úspěšná letní sezona přinesla meziroční zvýšení prodeje v prvních třech čtvrtletích letošního roku o 8,2 %. 

V síti Das WeltAuto se v prvních devíti měsících letošního roku prodalo 15 464 ojetých vozů
V porovnání se stejným obdobím loňského roku vzrostl prodej o 8,2 %
Největší zájem je o velmi mladé ojeté vozy

 

Praha, 18. října 2018 – Das WeltAuto, program prodeje kvalitních a prověřených ojetých vozů s důrazem na nejvyšší úroveň zákaznických služeb, se těší stále větší přízni českých zákazníků. Velmi úspěšná letní sezona přinesla meziroční zvýšení prodeje v prvních třech čtvrtletích letošního roku o 8,2 %. Od ledna do září 2018 si zákazníci pořídili v síti
Das WeltAuto celkem 15 464 kvalitních ojetých vozů, což je o 1174 vozů více než ve stejném období roku 2017.

 

„Velmi nás těší dlouhodobě rostoucí zájem českých zákazníků o kvalitní ojeté vozy ze sítě Das WeltAuto,“ říká Martin Březina, vedoucí divize Das WeltAuto společnosti Porsche Česká republika. „Mezi hlavní faktory úspěchu značky Das WeltAuto patří nejen široká nabídka kvalitních a prověřených ojetých vozů, ale také atraktivní benefity a nadstandardní služby pro naše zákazníky. Maximální spokojenost klienta je pro naše prodejce prioritou, a to bez ohledu na cenu pořizovaného automobilu.“

 

Největší počet zakoupených vozidel v síti Das WeltAuto je letos i přes mírný pokles značky ŠKODA s celkem 6642 prodanými vozy. Pomyslné druhé místo si i nadále s počtem 4059 prodaných vozů drží značka Volkswagen, která vylepšila svůj výsledek oproti stejnému období v loňském roce o téměř 25 %. Třetí a čtvrté místo patří značkám Audi s 841 vozy a SEAT s 459 vozy. Dosavadní statistice letošního prodeje ojetých vozů v síti Das WeltAuto přitom i nadále vládnou velmi mladé ojeté vozy. Největší zastoupení měl v letošních prvních devíti měsících rok výroby 2017 s 3560 vozy, dalších 5065 vozů prodaných v síti Das WeltAuto pak nebylo starších 4 let.

 

Nejvíce vozů bylo prodáno v cenových kategoriích 200 až 300 tisíc Kč (2772 vozů) a 300 až 400 tisíc Kč (2709 vozů). Více než jeden milion korun zaplatilo za svůj automobil 546 zákazníků. Žebříček nejdražších prodaných vozů v letošním roce vede Mercedes-Benz G500 v úpravě Brabus z roku 2017 s pouhými 486 ujetými kilometry. Druhé a třetí místo patří vozu Porsche Panamera s hybridním pohonem z roku 2018 s 7900 ujetými kilometry a stejně starému modelu Porsche 911 Cabriolet s  5400 km na tachometru.

 

Z hlediska vývoje poptávky českých zákazníků pokračuje trend rostoucího podílu vozidel s pohonem na benzin (7426 vozů), který se již téměř vyrovnal podílu vozidel s motorem na naftu (7848 vozů). Zákazníci však v síti Das WeltAuto naleznou také modely s alternativními pohony, o čemž svědčí 124 prodaných vozidel s pohonem na stlačený zemní plyn (CNG). Naprostá většina řidičů dává přednost klasické mechanické převodovce (11 615 vozů) a vozidlům s pohonem pouze jedné nápravy (13 802 vozů).

 

Čeští motoristé od svého automobilu očekávají především praktičnost a velký vnitřní prostor, což ilustruje i poptávka po jednotlivých karosářských verzích. Nejžádanější jsou proto praktická rodinná kombi (5554 vozů) a kompaktní hatchbacky (4678 vozů). SUV si v prvních devíti měsících letošního roku pořídilo 1441 zákazníků a jen o málo méně vozů (1304) mělo karoserii liftback. Nejčastěji kupovaný ojetý automobil je bílý (3377 vozů), šedý (2532 vozů), modrý (2233 vozů) nebo černý (2014 vozů).