Porsche Česká republika

Parameter - 5061

SEAT Tarraco: provozní vlastnosti na silnici a v terénu podrobně

SEAT Tarraco debutoval v silničním provozu se sofistikovaným maskováním svého designu. Stefan Ilijevic, vedoucí oddělení předběžného vývoje, patentů a inovací ve společnosti SEAT, usedl za volant nového modelu, aby vyzkoušel všechny jeho funkce. 

Inženýr společnosti SEAT sdílí své dojmy z řízení nového SUV před jeho oficiální prezentací 18. září
Mezi nejdůležitější vlastnosti patří komfort, bezpečnost a prostornost
Nový model předvedl svou všestrannost na asfaltové silnici i kamenité horské cestě
SEAT Tarraco je vybaven novými asistenčními systémy, například asistentem pro případ převrácení, pro ještě bezpečnější jízdu

 

Praha, 04/09/2018 – SEAT Tarraco debutoval v silničním provozu se sofistikovaným maskováním svého designu. Stefan Ilijevic, vedoucí oddělení předběžného vývoje, patentů a inovací ve společnosti SEAT, usedl za volant nového modelu, aby vyzkoušel všechny jeho funkce. V souladu s označením nového modelu se Stefan vypravil s třetím SUV značky SEAT na jízdu typickou středomořskou krajinou na periferii Tarragony. Jeho první dojmy z řízení nového modelu SEAT jsou následující:

 

- Největší člen rodiny: Po spuštění motoru a průjezdu prvními zatáčkami Stefan poznamenává, že „pocit za volantem nového modelu SEAT Tarraco je úchvatný. Je velmi dynamický a zároveň poskytuje pocit bezpečí“. Nejnovější SUV značky SEAT nabízí pohodlí až sedmi cestujícím a jeho zavazadlový prostor má objem 760 litrů. Řidiči poskytuje „skvělý pocit velkorysých rozměrů a prostornosti“, dodává inženýr.

 

- Ve skvělé formě na jakémkoli povrchu: SEAT Tarraco se vydává na terénní okruh, který má prověřit jeho schopnosti před nadcházející mezinárodní prezentací. „Tarraco si snadno poradí s kamenitým horským terénem, jehož svahy mají sklon až 70 %,“ vysvětluje inženýr při sjíždění velmi strmého klesání. „Jeho pohon všech kol vyvolává dojem, že pro něj neexistují žádné limity. Právě teď vůz sám brzdí,“ dodává Stefan.

 

- Žádné obavy ani v zatáčkách s extrémním bočním náklonem: Vůz pokračuje po vytyčené trati a ve velmi prudké zatáčce se propracovává kupředu ve velkém bočím náklonu. „Tarraco zvládne jízdu s bočním náklonem až 85 %. V tomto druhu terénu ohromuje řidiče svou robustností a vyvolává v něm pocit naprostého bezpečí,“ říká Stefan. Nový model je navíc vybaven dvěma novými asistenčními systémy. Jedním z nich je Rollover Assist, asistent pro případ převrácení, který automaticky odemkne dveře, vypne motor a aktivuje nouzové volání v hypotetickém případě převrácení.

 

- Až šest jízdních režimů jedním pohybem ruky: „Všechno, co musíte udělat, je otočit kruhovým voličem jízdních režimů a jste okamžitě připraveni na jízdu na zpevněné silnici.“ Po úspěšném absolvování terénního okruhu aktivuje Stefan režim „Sport“. Zásluhou tohoto systému disponuje Tarraco extrémně širokou škálou provozních nastavení a vlastností: „S tímto vozem můžete jezdit o víkendu po horách a během pracovního týdne si užívat komfortu v městských ulicích,“ vysvětluje inženýr. Díky adaptivním tlumičům (DCC) „zanechává Tarraco také dojem dynamického vozu, s nímž můžete bez obav podnikat i dlouhé cesty“, dodává nakonec.

 

Více informací o novém modelu SEAT Tarraco bude zveřejněno na jeho mezinárodní prezentaci, která se uskuteční 18. září v Tarragoně. SEAT v tento den svým novým modelem oficiálně završí svou ofenzivu v segmentu SUV, která začala v roce 2016 a v současnosti zahrnuje modely Ateca a Arona. V České republice budou první vozy pro zákazníky k dispozici koncem ledna 2019.